You're in the army now.

11:49




Jedan brzinski outfit post nastao u pauzi izmedju dva pljuska.. Kiša pada, duva vetar, hladno je, a sunce je negde pobeglo i sakrilo se.. Danas, na sve ovo bih još obukla i kožnu jaknu. Ali ako ćemo da verujemo vremenskoj prognozi, već za par dana nas očekuju vrućine, tako da ću da uživam u ovom osveženju koliko mogu. Inače, ovu majicu sam ukrala od momka i ne planiram da mu je vratim..

This is one very quick outfit post, made between two rainstorms. The weather is ugly, but in few days it will be nicer.. I stole this army shirt from my boyfriend and I am not planning to return it. 






Kisses,
M.

You Might Also Like

9 коментара

  1. jaooo zeno, te farmerke cu ti ukrasti!!!!! znas li koliko dugo takve trazim :D super! ovo je moj totalni opusteni stil. volim dane kad se ovako obucem <3

    ReplyDelete
  2. I ne treba da je vratis! :)

    ReplyDelete
  3. I ja bi tu majicu :D
    Evo nešto i kod nas dolazi kiša, fuj fuj fuj :)

    ReplyDelete
  4. Looking very cool my dear.

    P.S. Enter my awesome giveaway http://drastic-plastic-fantastic-plastic.blogspot.ro/2013/05/giveaway.html

    ReplyDelete
  5. Pretpostavljam da su hlače DIY? Ako i nisu, dala si mi super ideju, taman imam dvoje crnih hlača :D.

    ReplyDelete
  6. Sve dok mu ne ukrades Mup Srbije, ne racuna se :))))

    ReplyDelete
  7. Prsten je ekstra! Btw, obican papir je bio u pitanju kod mene u DIY-u ;-)

    ninafashionshow.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Sad mi ce mi se ova pjesma citav dan motati po glavi. XD

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress