My week. 9

11:36

novi noktići




Još jedan post sa sličicama koje su uhvaćene prethodnih nedelja.. Ko me prati na instagramu mogao je da ih vidi, a ko me ne prati ima priliku sad.
Kako izdržavate ove vrućine? Neću da se žalim, ali meni nije baš prijatno.. Ali preživeću. :)
Ispitni rok se privodi kraju i još malo pa ću moći da pobegnem kući, da dignem sve četiri u vis i da uživam.

preporuka :) 
spas u ovim vrelim danima 
Mica domaćica :D

Mica domaćica vol. 2 :D


probala sam nešto novo, svidja mi se, mada nije bolje od Diner-a... nalazi se u Cara Dušana u Beogradu, pa ko voli nek izvoli



Kisses,
M.

You Might Also Like

7 коментара

  1. I vrućine će postati lakše čim se rješiš ispitnih rokova :) ajme ja bi sad ovaj hamburger mmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad dodjes u Bg, ja te vodim na jedan jos bolji hamburger. :D

      Delete
    2. Vodite i meneee ;) Salu na stranu, takodje jedva cekam kraj ispitnog roka :pp

      Delete
  2. Jel vo voziš motor il se samo slikaš pored ovih šljemova?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam suvozac, odnosno, ja sam ona koja se guzi nazad na motoru.. ;p

      Delete
  3. Cao kucko.
    Totalno te kapiram.
    Mi modne face, najvise volimo da se guzimo i trtimo na mestu suvozaca.
    Realno, ne mozes da budes fashion, ako ces da se nerviras u saobracaju.

    Ti nokti obecavaju.
    I moji ponekad tako pocrne, pa me mama tera da se kupam :(
    Dodjavola. Glupa je i ne kapira modu.

    U narednih 15 minuta izbacujem svoj novi post, ocekujem fashion komentare.
    Cmok, cmok.
    Ivetic.

    ReplyDelete
  4. bas su ti lepo pocrneli nokti :)

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress