Books for the Summer.

12:17




Konačno mogu da nadoknadim i pročitam sve što nisam imala vremena do sad. 
Prva knjiga koju sam pročitala je "Paradoks" od Benedikta. Do sad sam pročitala par knjiga od njega koje su mi se svidele i preporučila bih vam "Plemića" i "Operatera". "Paradoks" ipak nije bio ono što sam očekivala i nisam preterano oduševljena njome. Nije loša, ali daleko od fenomenalnog po meni. Ukusi su ipak različiti, pa ako budete imali priliku, pročitajte je i donesite sud sami. 
Ono što trenutno čitam je "Digitalna tvrđava" od Dena Brauna. Ovaj pisac vam je verovatno svima poznat po "Da Vinčijevom kodu". Ja volim njegove knjige i ova mi se za sad sviđa i verujem da me neće razočarati do kraja. 
I sledeća knjiga koju ću pročitati biće "Sveta glad". Nju sam slučajno našla u kući i odlučila da je pročitam, ne znam šta da očekujem, pa utiske javljam kad završim sa njom.

Šta vi trenutno čitate i šta planirate da pročitate? Imate li nešto da mi preporučite?

Kisses,
M.

You Might Also Like

3 коментара

  1. Ja sada čitam A Feast for Crows od George R.R. Martina i sviđa mi se, mada ću si pokvariti seriju jer sada znam sve što se događa...super knjiga za plažu.

    ReplyDelete
  2. Obozavam Brauna, i zapravo, Digitalna tvrdjava mi je najdraza od procitanih :D cini mi se da je u njoj Rakus Ruznus iz Paklus, ili se varam? :D

    ReplyDelete
  3. Kod amidže Idriza, ekstra je. Kome se svidio Davinčijev kod, vjerujem da će i ovo. :)

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress