F*ck society's idea of beauty.

18:01




Ideju za ovaj post sam dobila još odavno, ne znam što je nisam realizovala ranije. Sva sreća jedan razgovor sa gospodjicom Tufnom me je podsetio na ovo.

Smatrate li za sebe da ste lepi? Ako smatrate, super! Ako ne, zašto? Ko vam je rekao da niste?
Ja mislim da je svako lep i sladak na svoj način.
Da li stvarno postoji neko ko sme da vam kaže da ste ružni? I ako vam neko kaže, odakle mu pravo?
Šta je lepota za vas, uopšte?
Takodje mi na pamet padaju i anonimni komentari na blogovima. Ljudi koji komentarišu kako je neko ružan, mršav, iskrivljen, debeo.  Ako prokomentarišu da im se ne svidja vaša odeća ili kombinacija, to je u redu. Ali šta misle da postignu komentarišući vaš izgled? Možete samo da povredite nekoga.
E sada, na nama je da li ćemo slušati tudje komentare, koji žele da nas povrede time što će reći da smo odvratni.
Želim vam da uvek budete lepe i nasmejane, šta god vam drugi rekli.








Kisses,
M.

You Might Also Like

11 коментара

  1. Tako i jeste. Mislim da je problem možda i u nama što dopuštamo da nam većina određuje što je lijepo. Meni je samopouzdanje lijepo, kada neko ima samopouzdanja lijep je bez obzira koje je građe, visine, debljine...Mada, nekad se ne uspije razdvojiti umišljenost od samopouzdanja :).

    ReplyDelete
  2. Ako postoje ljudi koji su lijepi, a postoje, onda moraju postojati i ljudi na drugom kraju kontinuuma, ergo ružni. :p
    Ne znam zašto, ali sam pročitao birthday umjesto beauty. I konto sam sad ćeš pisati o nekom neobičnom načinu na koji si proslavila rođendan. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, ali danasnji ''kriterijumi'' o lepoti su poremeceni.. :P
      A nacin na koji sam proslavila rodjendan, je bio vise nego dosadan.. :D

      Delete
  3. odlican post! =D danas je bas tesko, svako vrijedja svakog, i zalosno je kad vidim prelijepu curu, koja za sebe kaze da je ruzna, =O samo jer joj je to neko rekao, ili ne znam stvarno, mislim ima i tome puno pisat, ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je, o ovoj temi se moze puno pisati i mislila sam da napisem jos svasta nesto, ali zastala sam na ovome. Dovoljno je da stanes i zapitas se. :)

      Delete
  4. slazem se,i ja smatram da je svako lep na svoj jedinstven nacin :)

    ReplyDelete
  5. Odlican post. Potpuno si u pravu.

    ReplyDelete
  6. lepota je u ocima posmatraca.
    osoba moze da bude ruzna samo iznutra, svi su lepi na svoj nacin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja dosla da napisem ovo, kad ono..Ani me pretekla :)

      Delete