My week. 10

12:41

Ivet. :)



Milica se vratila kući, konačnooo! I jako je srećna zbog toga.
Ispolagala sam šta sam mogla i sad mogu da uživam. Ostalo mi je par ispita za septembar, tako da ću morati malo i da učim preko leta, ali nije to ništa strašno. Dok sam bila u Beogradu upoznala sam divnu gospodjicu Tufnu i njenu preslatku kucu Ivet. Takodje dočepala sam se washi tračice,možete videti dole koju sam uzela... Ako i vi želite, možete svoju poručiti na stranici Srećnog dugmenceta, trk na fejs i pogledajte šta sve slatko u ponudi imaju... 
Toliko od mene za danas, sada kada sam kući i kada nemam obaveza nadam se da ću uspeti da se posvetim blogu i da redovnije postujem... :)


Beograd.
Propusnica za sajam naoružanja.
Srećno dugmence. <3

Male radosti.. ;)




Kisses,
M.

You Might Also Like

6 коментара

  1. ma kako je slatka mala Ivet:)

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. E sad fino uživaj doma :)))

    ReplyDelete
  3. ♥ Juce sam ti pisala, ali izgleda da nisam do kraja sve odradila pa ti nije ni ostavljen komentar -_-



    Uglvn - Mogle bi da radimo outfit post ove nedelje - ti i kucka u duetu na Kosutnjaku <3

    ReplyDelete
  4. omG sta se desilo to ?? na zadnjoj slici =O
    ahh i ja moram uciti preko ljeta =( , sretnooo =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ujela sam se slucajno. :D
      Ja krecem od sutra! :D Lagano samo, lakse je sad, kad nemamo obaveza.. :)

      Delete
  5. I ja sam narucila ove trakice od Srecnog dugmenceta, izgleda da ce uskoro ceo svet biti izlepljen :) A hortenzije da ne pominjem.... :)

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress