My week. 11

17:28

omiljena nijansa trenutno / favorite nailpolish 



Trenutno sam kući u Rumi. Družim se sa sestrom, konačno proždirem ukusne mamine ručkove, pijem kafe sa dragim mi ljudima, obilazim nova i stara mesta i prosto uživam i odmaram. Trenutno se održava kulturno leto kao i svake godine, pa sam imala priliku sinoć da slušam divni Garavi sokak. Uz sve to pomalo i učim i planiram možda jedno malo putovanje.

Currently I'm in my hometown. I'm enjoying this summer with my old friends and my sister. I'm visiting familiar and old places and exploring some new ones. I went to some concerts in my town and had some great time. I'm also studying a little bit and planing a small trip and a vacation. 

life is a party!

tribute bend Bitlsa / tribute band The Beatles


Garavi sokak u Rumi
domaća kineska hrana / homemade chinese food



falafel iz Tel Aviv hummus house-a u Beogradu



Bešenovo / a lake near my hometown

Pratite me na instagramu ovde.  @marushicmilica
Follow me on instagram here.
Kisses,
M.

You Might Also Like

13 коментара

  1. Following back =)

    It looks like you are having a nice time over there!

    ReplyDelete
  2. Kako ti se čini tribjut Bitlsa? Ja sam ih slušala par puta u Festu...
    O, i navučena sam na falafel, je si ga probala? Ako nisi, probaj obavezno :)

    P.S. Koji ti je to lak? I noktići su prelepi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu ti reci da su mi se svideli ovi Bitlsi,dobri su momci. :D
      Probala,kako nisam i bas mi se svidja,posebno zbog svih onih salatica i namaza.
      A lak je essence colour & go - modern romance i hvala.. :)

      Delete
  3. ti si najdivnije jedno stvorenje <3

    ReplyDelete
  4. Lijepi su ti nokti, a i ta hrana izgleda primamljivo :)

    www.iamlovingthis.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I ja sam navučena na tu nijansu laka ovo ljeto :))!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te nude i pastelne su mi sad najbolje.. :)

      Delete
  6. Divan sesir i super ti stoji. A kakva je to domaca kineska hrana? Moze recept?

    ReplyDelete
    Replies
    1. E pa ovako,vrlo je jednostavno, ja sam pravila sa povrcem koje sam nasla u kuci. Prvo sam dinstala praziluk, dodala pilece belo meso,zacinila sa vegetom, ljutom paprikom, biberom i djumbirom u prahu. Kada je meso bilo skoro pa gotovo, dodala sam svez kupus i sargarepu (iseckano) i jako kratko dinstala sve to. U posebnu posudicu sam stavila 6 malih kasika soja sosa i razredila sa vodom i u to stavila 2 kasike gustina. Taj sos prelijes preko svega i dinstas jos malo i gotovo! I naravno posebno skuvas pirinac. :) Nadam se da ces probati i ako probas javi utiske.. :)

      Delete
  7. Hvala na receptu, mora da je mnogo dobro. Javljam cim probam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu, probaj obavezno.. :)

      Delete