New in from Bellast.com

10:21



U ovom postu želela bih da Vam predstavim nakit online prodavnice Bellast.com . Kada su mi ponudili saradnju zaista nisam imala nikakva očekivanja po pitanju njihove robe I kvaliteta, jer su mi ta prodavnica i njihov brend bili potpuno nepoznati, samim tim i moje oduševljenje je bilo veće kada sam videla kakvi su proizvodi. Naime, radi se o online prodavnici srebra, posrebrenog nakita i bižuterije. Cene nakita su i više nego pristupačne, a iskreno mislim da kvalitet izrade i sam izgled ovog nakita i te kako opravdava cenu za koju se prodaje. Ponuda na ovom sajtu je zaista raznovrsna i može da zadovolji svačiji ukus, a proizvodi koje sam ja izdvojila i naručila su zaista lepe i fine izrade, čak su premašili moja očekivanja po pitanju kvaliteta, jer iskrena da budem nisam mislila da će tako niska cena moći da zadovolji lepa izrada nakita. Sada vas prepuštam fotografijama da vidite kako to izgleda.

In this post you can see some beautiful jewelry that I've got from website Bellast.com .
You should go and check it out. They have really nice, good quality and low price jewelry. They ship worldwide and the shipping is free. I'm pretty happy and satisfied with the stuff I ordered, it's pretty, good quality and I didn't waited too long for my package to arrive. 










Kisses,
M.

You Might Also Like

12 коментара

  1. oduševljena sam fotografijama!
    od nakita bih najradije cilindručnu ogrlicu i zvjezdaste naušnice - baš su lijepe <3

    ReplyDelete
  2. Divne fotografije i divan nakit<3

    ReplyDelete
  3. Prelepo. Lepe fotografije a nakit fantastican.

    ReplyDelete
  4. I can't understand the text, but the photos are beautiful!

    Would you like to follow each other on Bloglovin and GFC? Take a look into my blog and let me know! www.gwiyomistyle.net

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry for the text.. And thanks forthe compliment.. :)

      Delete
  5. Moram reci da je nakit zaista divan! Tim pre sto sam ljubitelj srebra

    ReplyDelete