Cars cars cars.

13:26





Većina devojaka sanja ogromne ormare, napunjene do vrha cipelama i torbama. A ja ? Ja sanjam garažu. Da, dobro ste pročitali, garažu. Ja da sam multimilijarderka, sa platinastom karticom bez limita, pogodite na šta bih najviše trošila novac. Ja bih punila svoju garažu sa najlepšim, najbržim, najredjim i meni srcu dragim automobilima. Pa bih tek onda kupovala cipelice i torbe. 
O tako nečemu mogu samo da sanjam i maštam, ali lepo je maštati.
Ta garaža postoji i to u mojoj glavi i mašti.
Sada ću vam pokazati par automobila, američkih lepotana, koji zauzimaju počasno mesto u toj mojoj imaginarnoj garaži .
I naravno, odevne kombinacije u kojima bih rado vozila ove zveri.

Most of the girls dream about big closets full with bags and shoes. But I dream about a big garage and lots of nice and cool cars. Some day maybe I will have that, but now I can only dream about that.
And now I will show you some of my favorite cars and few outfit combinations that will go nice with them.






* slike automobila nadjene na google images, a kombinacije su moje delo sa polyvore.com / 
car images taken from google images and images of outfit combination are mine, made on polyvore.com *



Kisses,
M.

You Might Also Like

6 коментара

  1. Mustang <3 Također auto mojih snova, a još ni vozačku nemam haha :D Al' rado bih ja u garaži i neki Harley i tako to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam vozacku, ali mustanga nemam.. :D Uu, tek o motorima bi mogao poseban post da se napise.. ;)

      Delete
  2. Slažem se u potpunosti!! :D

    ReplyDelete
  3. uh da mi je jedan ovakav kabriolet!!!!!!!!!:)))




    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress