DIY : Bracelets and necklace.

13:40

Već isproban i delotvoran lek protiv stresa. Pravljenje narukvica i ogrlica. Ne znam šta mi je, u poslednje vreme sam dosta nervozna, pa ovako smirujem živce. Verovatno odgovor leži u tome što mi ispitni rok počinje uskoro, ali nema veze, bar su ove divotice proistekle iz svega toga.
Kako se vi borite protiv stresa i nervoze, šta vas smiruje?

These are some cute bracelets and a necklace that I made recently. Diying is a stress relief for me and it helps me a lot. 








Kisses,
M.

You Might Also Like

10 коментара

  1. I ja obožavam da sama pravim svoje aksesoare - i zaista blagotvorno utiče na stres, znam to otkad sam napravila sopstvenu krunicu od cveća. ;)
    Super nakit! :D

    ReplyDelete
  2. Narukvičice su ti zakon! Ne znam koja mi je bolja ♥♥♥

    ReplyDelete
  3. Odoh da probam, hvala! :-*

    ninafashionshow.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. bravo, baš si kreativna... :))

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Nigde nisam ni spomenula da sam izmislila nesto novo.. ;)

      Delete