Favorite night out shoes.

15:17




Ovo su moje omiljene, da ih tako nazovem, večernje cipele. Neprevazidjena crvena i neobična bronzano-srebrna boja. Špic ranije nisam volela ni na slici da vidim, ali ovakav diskretan sad obožavam.
Ni jedne, ni druge cipele nisu neka specijalna marka, ali ja sam jako zadovoljna kvalitetom i udobnošću.
Crvene ste imali prilike da vidite u ovom postu i u kombinaciji sa moje mature ovde, a ove druge sada imaju premijeru na blogu. 
Šta vi volite od obuće da nosite kada izlazite? Da li se opredeljujete za štikle ili ravnu obuću? I koliko visoku štiklu možete da podnesete? :)


These are my favorite favorite night out shoes. The red one you could have seen in this and this post.
 Do you like wearing high heels?




Kisses,
M.

You Might Also Like

14 коментара

  1. Crvene salonke podizu svaku kombinaciju. :)

    ReplyDelete
  2. Ih, koliko mi se svidjaju crvene <3 Hocu i ja iste takve!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, znam.. Rekla si jednom prilikom da ces mi ih ukrasti.. :D

      Delete
  3. Uh, meni trebaju bas jedne takve crvene. :)

    ReplyDelete
  4. Ja nosim starke i samo starke. Zimi ravne čizmice. Grozna sam, ali ja ne mogu štiklu, nikako! I još ne znam kako bih je uparila sa svojim ormarom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja najvise volim starke, odn. sve ravno.. :D Ali volim s vremena na vreme i štikle da nosim.. :)

      Delete
  5. Lijepa mi je ova metalik boja, uvijek padnem na to :))
    Ja mogu podnijeti i sulude visine štikli međutim sam najčešće u niskim cipelicama ili tenisicama, štikle samo za posebne prilike jer sam lijena, a i trenutačno živim u pretjerano brdovitom gradu pa mi nije baš ni gušt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako i ja kad sam kući, lakše mi je da idem u štiklama, jer živim u ravnici.. A od kad sam u Beogradu, mrsko mi je da nosim štikle.. :D

      Delete
  6. cipelice su divne i ne znam koje su mi lepse srebrne ili crvene :)

    ReplyDelete
  7. I jedne i druge cipelice su odlicne. Model je, cini mi se, za sva vremena, upravo zbog diskretnog spica, bilo da su moderne spicaste ili okrugle ti ove slatko mozes da nosis. A idu i uz vecinu garderobe-suknje, farmerice, pantalone... Ne izlazim, uglavnom. Ako se to slucajno desi onda svakako sandale ili cizme do kolena sa malo vecom stiklom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. E da, za jesen čizme sa nekom većom štiklom su obavezne.. :)

      Delete