Favorite summer shoes.

14:52




Sutra počinje septembar, leto nam se bliži kraju... Pa sam ja odlučila da vam pokažem svoju omiljenu obuću ovog leta, a da to nisu patike. U nekom od prethodnih postova sam vam pokazala svoje omiljene cipele za izlazak, a ovo je nešto što može da se nosi svaki dan, ceo dan.
Ranije nisam volela da nosim sandale ili uopšte da pokazujem gola stopala, ali nekako sam to presekla prošlog leta i sada mi je to podnošljivo. Ali i dalje postoji jedna stvar koju mrzim i ne volim da nosim, a to su japanke. Prosto mi nisu lepe, ne svidja mi se kako mi stoje i ono najbitnije, meni nisu udobne. 
Pored svega ovoga, meni i dalje izbor obuće za leto, posebno kada nisu strašne vrućine, pada na neke letnje, lagane patikice.
Šta vi volite najviše da nosite od obuće leti?


Summer is almost over and here you can see my top favorite shoes, that I can wear everyday. 
I'm not much of a ''sandals girl'', but the ones from this post I love.
Nonetheless, my first choice when it comes to shoes for summer are some light summer sneakers.




Kisses,
M.

You Might Also Like

7 коментара

  1. Ja najviše volim da idem bosa, ali to baš u gradu nije izvodljivo, tako da onda leti nosim sandale, ravne neke i starke. :)
    Mnogo su ti slatke i sandale i baletankice. :)

    ReplyDelete
  2. Sandale sa debelom petom, ili platforme.

    TAVOJE SARENE SU PRESLATKE.

    Novi post na blogu
    http://www.ladiesstreet.rs/blog/iz-maminog-i-tatinog-garderobera/

    ReplyDelete
  3. svidjaju mi se i baletanke i sandale... sandale malo vise...

    ReplyDelete
  4. Hvala svima na komentarima! :)

    ReplyDelete
  5. I like your your blog! Do you know our brand of shoes Lilimill? please visit our blog and discover our collection! tell us if you like it!
    thank you
    <3
    http://mylilimill.com/

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress