My week. 12

21:53

omiljeni kokteli / favorite coctails 




Moj život prethodnih dana, kroz instagram sličice. Šta sam to lepo pila, jela, gde sam bila, šta sam dobila i koje lakove sam koristila. Kako vi provodite ove dane? Uživate li u vrućinama ili jedva čekate ovo zahladjenje?

Another post with photos from my instagram. How are you doing these days?

@marushicmilica


ja, ovih dana / me, these days

Aura - Do you lilac it? , Rapsodi Multivitamin 313

detalji i omiljeni diy / details and my favorite diy

kafa i omiljeni sladoled, njam njam / coffee and ice cream, yummy

budna u 6 ujutru / awake at 6am

Poklončić od drage mi Frajlice / a gift from my lovely friend - chalkboard stickers

Kisses,
M.

You Might Also Like

20 коментара

  1. Replies
    1. Tu cuvam leseve, takvih kao sto si ti.. ;p

      Delete
  2. Sad mi se piju kokteli :D
    Ja jedva čekam zahlađenje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se uvek piju.. :D A kod nas je malo hladnije sad i prijatnije dosta. :)

      Delete
  3. Prelep je lila lak :)

    Giveaway na blogu: http://teenfashioncorner.blogspot.com/2013/08/win-dress-from-romwe.html

    ReplyDelete
  4. Sve je super i svasta se desava sudeci po slikama ali meni je prva misao-kako bi ja volela da imam takvu frizuru, kako bi ja eksperimentisala, kako bi se glupirala, kako bi uzivala, divna ti je frizura...moracu da smislim za tebe neku specijalnu traku..snalu, nemam pojma, inspirise me tvoja frizura da razmisljam u tom pravcu...

    ReplyDelete
  5. Ma najlakse je osisati se, samo treba skupiti hrabrosti! :)
    Hvala ti puno i bas mi je drago sto mogu biti nekome inspiracija za nesto.. :)

    ReplyDelete