My week. 13

18:01





 Sudeci po fotkama iz ovog posta, reklo bi se da sam prethodnu nedelju samo nokte lakirala. Sto i nije tako daleko od istine, verovatno jer prvi put u zivotu imam koliko-toliko duge nokte, pa se prosto odusevim svaki put kad ih lakiram. Malo sam i ucila, lagano se pripremam za septembar, koji je tu pred vratima. Sredinom nedelje sam otisla u Beograd, prvenstveno zbog Beer Fest-a i da vidim dragog. Ove godine jedino sto sam zarko zelela da cujem je bila Dubioza Kolektiv i iskreno ispunili su sva moja ocekivanja. Momci su sjajni uzivo, super sviraju i prave dobru atmosferu. Inace nisam neki pivopija, ali volim tamno pivo i volim da probam nove stvari. Tako da sam ove godine pila domace pivo od borovnice i jagode (nije kao radler) iz beogradskog paba The Black Turtle i apple cider i tamno pivo iz jedne britanske pivnice/paba.
Kako vi provodite ove dane?

These are the photos from my last week. I'm studying a little bit and polishing my nails all the time. I also went to Belgrade for Belgrade Beer Fest. I had a really great time and tasted some nice beer.


Belgrade Beer Fest. 

Beer Fest.

uvod u pravo / law.


kafe Frak na Vracaru / nice and colourful cafe in Belgrade.

Kisses,
M.

You Might Also Like

6 коментара

  1. Kupi 8 in 1! Da vis' kol'ki su moji nokti trenutno, ihh :)))
    I zavidim na BF a jos vise borovnici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E moram kupiti taj.. Kad budes ponovo dosla u BG idemo u taj pab da pijemo borovnicu.. :D

      Delete
  2. Eee, pio sam i ja to od borovnice kad sam bio u BG baš u tom pabu. :D

    ReplyDelete