My week. 14

13:01

večernja užina. / late night snack.





Šta sam radila ove nedelje? Hmmm,opet sam lakirala nokte. Postala sam zavisnica. Ovaj put mi je nokte poverila i sestra i bila je zadovoljna ishodom. I dalje učim po malo i čitam neke nove knjige, dokle god mi je rumska biblioteka na raspolaganju. Družim se sa svojim omiljenim drugaricama, od kojih ću morati da se oprostim kad počne faks, jer ne studiramo u istom gradu. Pijem koktelčiće dok još traje leto i lepo vreme, jer nam uskoro stiže period kuvanog vina. I da, uspela sam da ulovim sandale, naočare i haljinu na rasprodajama i jednu zanimljivu košlju u second hand-u. Nešto možete videti na slikama ispod, a ostatak ću vam pokazati drugom prilikom.

Here are the photos from my last week. I'm still trying to enjoy summer and have fun with my friends. 


moji i sestrini nokti. / mine and my sisters nails.
najsladji haski na svetu, Ajra,drugaričin pas. /  the cutest husky ever, my friends dog.

nove sandalice. / new shoes.

prljavo ogledalo i ja. / dirty mirror and me.

koktelčići. / tequila sunrise.

trenutno čitam. / reading currently.
Kisses,
M.

You Might Also Like

3 коментара