New in : beauty.

21:45





Ovo su neke stvarčice koje rado koristim ovog leta. Sa nekima sam se sama počastila, a neke sam i dobila na poklon.

Here are some beauty stuff I use this summer. Some of them I bought to myself and some of them were gifts.

Maskaru sam naručila iz Oriflame-a i moram priznati da sam zadovoljna sa njom. Super maskara za takvu cenu. Kiko olovku za usne sam dobila od sestre. Slatka je, ali nije za svaki dan, jer ima šljokice. 

Ovo su dva od tri omiljena laka, savršena za leto. Rapsodi Multivitamin 313 i Essence Colour & Go 110 Modern Romance. 

U nekom od prethodnih postova sam pisala o MaxFactor Pan Stiku, njega koristim kad nemam previše nepravilnosti na licu. Ali nekad dodje period kada mi koža i nije baš poslušna i ima više nepravilnosti koje treba prekriti i sakriti onda u pomoć dolazi ovaj puder. Ja koristim nijansu 42 Dark Beige. 

Ovaj parfem sam takodje naručila iz Oriflame-a i baš mi se svidja. Ovo je drugi ili treći parfem njihov parfem koji sam koristila i zadovoljna sam. Ovaj je sladak, neobičan, ne preterano jak, miriše na cveće i morske noći.

Nešto najslađe sam ostavila za kraj. To je ovaj Fruttini-jev losion za telo. Koristila sam i sa mirisom narandže i vanile, ali je ovaj ipak pobedio. On je nešto savršeno za leto, divno miriše, lepo se razmazuje, nije težak i miris se dugo zadržava.  Možete ga naći u Lilly-ju.


Kisses,
M.

You Might Also Like

14 коментара

  1. Moj omiljeni puder za one dane :D :D :D

    ReplyDelete
  2. Daj da vidim taj Rapsodic na noktima! Nemam ga u kolekciji pa da proverim treba li mi :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mazem sutra, slikam i pokazujem.. :D

      Delete
  3. lijepe stvari:) hoćemo vidjeti lak!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Maskara iz Oriflame-a je odlicna :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam bila nezadovoljna ni sa jednom njihovom maskarom koju sam probala.. :)

      Delete
  5. Najlepši miris višnje ikada <3

    ReplyDelete
  6. aj svidja mi se boja essence laka,bas je medena...za losion se ne bi mogla vise slozit,miris je fantastican

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super je boja,samo treba malo vise slojeva da bi lepo izgledao.. :)

      Delete
  7. Obozavam taj Fruttini losion :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi ga vole,lep je i onaj sprej istog mirisa.. :)

      Delete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress