Questions and answers. 2

12:28

Ja imam ideju!


Tagovana sam kod Ive na blogu. Treba da odgovorim na par pitanja, pa hajde da krenemo.

Njena pitanja su :
  1. Veština koju bi volela da poseduješ.
  2. Pesma koja te prati celog života.
  3. Da si životinja, bila bi...
  4. Omiljeni strip junak.
  5. Omiljeni stih.
  6. Osobina koju ceniš kod drugih.
  7. Osobina koju ceniš kod sebe.
  8. Tvoja supermoć je.
  9. Koncert na koji bi da odeš.
  10. Ispričaj mi omiljeni vic.
Moji odgovori su :

  1. Da se lako izvučem iz situacije iz koje nema izlaza.
  2. My heart will go on - jeste smešno, ali tako je.
  3. Crni panter.
  4. Iron Man.
  5. " Lajte kere varošanke... Kera sam i sam, odlično vas znam."
  6. Odgovornost.
  7. Mislim da bih lakše napisala osobinu koju najmanje cenim kod sebe,to je lenjost. A koju najviše cenim je malo teže.
  8. Da oraspoložim i iznerviram nekoga u sekundi.
  9. The Prodigy, propuštam ih već par godina.
  10. Razmišljala sam koji mi je omiljeni vic i odlučila da to ipak ne napišem ovde. Ja volim crni humor i morbidne viceve, pa ne bih volela da se neko uvredi.



Moja pitanja :

  1. Koju osobinu najmanje cenite kod sebe?
  2. Šta biste promenili kod sebe (fizički ili psihički)?
  3. Vaš najveći strah.
  4. Volite li da kuvate i šta najviše?
  5. Koju vrstu muzike volite da slušate?
  6. Koju supermoć bi voleli da imate?
  7. Porodica ili karijera?
  8. Koji strani jezik bi voleli da naučite?
  9. Na koje mesto volite da pobegnete od stvarnosti?
  10. Šta biste uradili kada bih vam rekla da sam ubila čoveka i da li biste mi pomogli da zakopam leš? ;) 



Tagovani :

  1. Naša Bridezilla
  2. Bitchy
  3. Džemka
  4. Sabina
  5. Fata
  6. Sukie
  7. Veličanstveni
  8. Amela
  9. Tufna

Kisses,
M.

You Might Also Like

8 коментара

  1. Maj har vil gou on..nesreco!! :)) Kud bas to? %))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato sto sam kao mala kod babe redovno stajala na terasi (zamisljala da sam na brodu) i pevala sam tu pesmu (na svom engleskom,naravno) i derala se tako po ceo dan, pa su me komsije zapamtile po tome,naravno svo sestrino drustvo,sva deca.. I redovno me prati ta pesma i uvek se tu nadje neko ko isprica nekom novom tu pricu i svi me zajebavaju za to. :D

      Delete
  2. Awww zaš nije bio vic o Hitleru :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha,to kad se okupimo uzivo ima da vam pricam viceve o Hitleru. :D

      Delete
  3. Ah Prodigy, opet bi ih slusala iako su me ljudi izgazili i izudarali na njihovom koncertu na exitu

    ReplyDelete