Summer breeze.

13:28




Lagana kafa sa sestrom u pozadini prepoznatljiva gitara Džonija Keša i povetarac koji unosi dinamiku. Ne previše opterećena kombinacijom jer na ovakvoj vrućini mi je najvažnija udobnost. Spontani šoping, jer takvi su najbolji, zar ne? Odlično je biti gost u svom rodnom gradu leti.
 Imate priliku da vidite i kako mi stoji nakit koji sam dobila od Bellast.com sajta. 

In this post you can see some of the jewelry I've got from Bellast.com .




bag/torba : trn; skirt/suknja : trn; blouse/bluza : vintage; sneakers/patikice : o la la; earrings & necklace/mindjuse i ogrlica : tnx to Bellast.com



Kisses,
M.

You Might Also Like

18 коментара

  1. Tunika <3
    Krenulo me ovo sa <3 danas :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa znam da ti se ona svidja.. <3 :)

      Delete
  2. milice jesu ti lijepi nokti <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da vidis tek kako su sad lepi.. <3 :D

      Delete
  3. Džoni, može uvek <3
    Mnogo mi se sviđa ogrlica, baš je lepa :)

    ReplyDelete
  4. Bluzica je bas lepa. Prava letnja.

    ReplyDelete
  5. Preslatko!
    Jako mi se sviđa košuljica! ;)

    ReplyDelete
  6. torba i suknja mi se svidjaju =D ja slabo idem u svoj rodni grad, a tamo je najbolje mjesto za šoping, steta steta =D
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. Tako i ja od kad sam upisala faks,ali sad sam tu na raspustu.. :)

      Delete
  7. Predivna ogrlica, bas mi se dopada. Frizura ti je odlicna, znas vec da mislim da ti bas savrseno stoji ta frizura. Ipak, svaki komad na tebi je lep ali mislim da su se stilovi i boje ne poklapaju bas-tunika i suknja stilski stvarno ne idu, torba i patike negde u daljini imaju zajednicku tacku, a uz to ne ide ovaj nakit. Narukvica crvena takodje. Izvini, zaista si mi simpaticna i inace mi se dopada tvoj stil ali sad bas ne bi mogla da se slozim..mada pozdravljam sasave kombinacije, i sama sam sklona...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nema sta da se izvinjavas,o ukusima se ne raspravlja. A i volim kad dobijem ovakvu kritiku. Hvala.. :*

      Delete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress