A little bit of mint.

09:05

Neprevazidjena vintage Levi's košulja i moja prva i jedina kožna suknja. Načuljite uši da vam otkrijem jednu tajnu... I košulja i suknja su kupljene na limundu, obe po 100 dinara. 

Sve je začinjeno sa ogrlicom koju sam sama napravila i na koju sam vrlo ponosna. 
I naravno, ništa bez mojih starih starki, koje su već u fazi raspadanja, ali ih toliko volim da ne mogu da se oprostim od njih. 
Mint lak je Gabrini i toplo vam ga preporučujem, jer mislim da za tu cenu bolji lak ne možete naći.

Casual combination with a twist. Leather skirt and sneakers? Why not? 





Kisses,
M.

You Might Also Like

8 коментара

  1. Meni su starke draže što su uništenije i uvijek mi je teško rješiti ih se kad dođu do one granice da već izgledam ko beskućnik u njima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako i meni.. :) Ranije mi je mama bez mog znanja bacala tako unistene patike, ali sad kako zivim u BGu, sve sam ponela sa sobom, tako da su sigurne sad, dok se skroz ne raspadnu.. :D

      Delete
  2. Nice outfit idea! :) By the way, if you haven’t joined my Ahaishopping giveaway yet, better head on to my blog now. There’s only 9 days left, so send in your entry now. You’ll have a chance to win 2 pieces of clothing. You might want to try your luck.

    P.S. I followed you via GFC. 

    Enter IamJenniya X Ahaishopping Giveaway HERE.
    Visit my blog: I AM JENNIYA

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress