Black and jeans.

15:12



Današnje sivilo, ružno vreme i kišu teramo sa jednom suknjicom.
Imala sam dosta komentara u vezi sa ovom suknjom, da je lepa, ali da mi stoji čudno i da nije za mene. 
Ali ja je baš volim, a u tome i jeste poenta? Da se nama svidja ono što nosimo i da se mi sami dobro osećamo u tome. 
Ovde sam je uklopila sa dobro poznatom košuljicom, koju sam ulepšala sa par biserčića.

One of my favorite combinations. Pleat skirt and my all time favorite denim shirt with pearls.



Kisses,
M.

You Might Also Like

18 коментара

  1. Najvažnije je da se ti osjećaš odlično u onome što nosiš, ništa drugo nije važno :***

    ReplyDelete
  2. bitno je samo da tebi paše:) inače jako volim ovakve suknje

    ReplyDelete
  3. meni suknja izgleda kao da je bas lepa :)

    ReplyDelete
  4. Ovo izgleda sjajno! Suknja mi deluje jako lepo i komotno. :D

    ReplyDelete
  5. Suknja izgleda odlicno. Ja vrlo cesto dobijam takve komentare. Pogotovo od jednog svog muskog prijatelja koji misli da nosim bapsku odjecu i ne naglasavam svoju "seksualnost" xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. E da, to su ti komentari.. :D

      Delete
  6. A da je vidimo na tebi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozes videti ovde : http://nosceteipsum9.blogspot.com/2012/06/spectrum.html :)

      Delete
  7. Steta sto nemas vremena da uslikas kombinaciju na sebi, mislim da bi bas dobro izgledalo :)) I kosulja i suknja su super <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bice uskoro i outfita sa mnom, nadam se.. :D I hvala.. :)

      Delete
  8. USA Suits
    This your post absolutely fine i like it.

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress