Favorite nail polish for autumn.

12:17




U ovom postu ću vam pokazati koji su moji omiljeni lakovi za jesen.
Preovlađuju tamnije nijanse, ali ne želim da se odreknem ni onih svetlih i pastelnih.
Ispod svake fotke ću vam napisati kako se koji lak zove i koji je broj, mada za neke vam nažalost ne mogu reći, jer imam običaj da skidam nalepnice sa bočica.
Kakve vi lakove volite na nosite na noktićima, kada počne da opada lišće i dođe nam hladnije vreme?

These are my favorite colors for autumn... What are yours?

*Essence - Simply Nude 05*

*Gabrini mint - 348, Gabrini brown - Matte Nails 396*

*Aura - She bunny 021*

*Golden Rose, Miss Sporty*

Kisses,
M.

You Might Also Like

9 коментара

  1. Nice post:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/hothouse.html

    ReplyDelete
  2. Sviđaju mi se ova dva crvena :)
    Ja sam od nekidan prešla na crne noktiće i sad ću se uglavnom držati tih tamnih nijansi, one su mi i inače omiljene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa tako i ja što se tiče tamnih nijansi.. :)

      Delete
  3. She bunny su baš fora, sviđa mi se i ovaj nude, volim u zadnje vrijeme te s kojima se ne vidi na dva km kad se okrnje. Nije li fora kak je ovo na She Bunny ispalo kao slovo Š :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To za š sam i ja pomislila.. :D A ja ih volim jer su super naspram cene.. :)

      Delete
  4. Onaj pastelno zeleni lakic je predivan!!
    Salatkisi <3

    ReplyDelete
  5. Zelene i plave prebacujem iz letnje sezone, sve nijanse crvenih su uvek tu, a šljokice su nezaobilazne (uglavnom služe da se lak brže osuši, nemam živaca da mnogo čekam)
    Ovaj teget je super! Gabrini je za mene zakon!

    ReplyDelete