My week. 15

12:36



Kasnim sa ovim postom, ali imam opravdanje. Počeo mi je ispitni rok i prethodnih par dana sam imala ispite. Pozdravila sam se sa Rumom i ravnicom i vratila u Beograd. Ponovo se privikavam na život ovde, druge ljude, druge komšije, na brzinu, na brda i uspone (toga kod mene u ravnici nema), na kuvanje ručka sebi i na fakultet, od kog sam se koliko toliko odmorila. Nedostaje mi kuća, ali šta da se radi, idemo ispočetka. 

I've said goodbye to my little town and came back to Belgrade. 
Here are some photos from my past week, from my instagram account.








Kisses,
M.

You Might Also Like

20 коментара

  1. Replies
    1. Jedan od lepsih delova Beograda.. :)

      Delete
  2. Nadam se da su ispiti dobro prošli :))

    ReplyDelete
  3. preslatke su te teglice i flasice.....

    ReplyDelete
  4. joj hrana.. ogladnih sad. :(
    p.s. super ti je ispao ovaj water marble!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam uvek gladna.. :D
      Hvala.. ;)

      Delete
  5. ajde neki drugi post osim ovih my week

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pise gore da mi je poceo ispitni rok sad, tako da mi je malo teze, odnosno nemam puno vremena da pisem drugacije postove.. Uskoro ce se i to promeniti.. :)

      Delete
  6. Kakve su to tortiljice moze recept???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ih zovem tortiljice, a vrlo je jednostavno, samo brasno, voda i so, umesis, rastanjis i propeces na tiganju.. :)

      Delete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress