My week. 17

10:45

gori nebo nad vračarom / burning sky

Još jedan pregled moje nedelje kroz instagram fotke.
Sad je takav period u godini, period prehlada, kijanja i kašljanja. Naravno, ni ove godine mene to nije zaobišlo, ali ova nedelja je svakako bila bolja od prošle i pored toga.
Kako ste vi?

Another instagram post is here. Enjoy the photos.


omiljene pesme / favorite poems

lažljiva gibanica  / super easy pie

ćevapi kod Cice / tasty

moj pogled ovih dana / my view these days

studentski život / student life

domaće testo / homemade dough


jedna mala pauza i jedna velika kafa / one little time out and one big cup of coffee

konačno sam se ofarbala / I finally dyed my hair

Kisses,
M.

You Might Also Like

16 коментара

  1. Lazljiva gibanicaaa <3
    Svidjaju mi se tvoji insta postovi jer za razliku od nekih blogera slikas realne situacije, uglavnom je to kod drugih sve "nastimovano" da se vidi neki, navodno, svakodnevni prestiz. :)
    A ovi cevapi, mmm sad mi se jedu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa.. :-*
      Znaš me,znam te! <3

      Delete
  2. predobro , slike su haos haha :D
    kako se zoves na instagramu , definitivno te zelim pratiiti :)

    ReplyDelete
  3. I ja sam poluprehlađena i nikakva, mrzim ove prijelazne periode.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ih mrzim, ali nadam se da ce biti lepa jesen.. :)

      Delete
  4. Super post i potpuno se slazem sa prvim komentarom! Bas bas se slazem

    ReplyDelete
  5. yummy pics!:D maybe we can follow each other? let me know! <3 http://exality.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Mislim da smo svi u ovom periodu prehladjeni zato zelim ti da brzo ozdravis :))))
    super insta post :)

    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ah taj studentski zivot :)

    ninafashionshow.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. stvarno su ti kul slike i ja se slazem sa prvim komentarom :))

    ReplyDelete