My week. 18

14:46

svadba,svadba / wedding day

Prošla je još jedna nedelja. Ništa specijalno se nije desilo, osim što mi je počeo poslednji ispitni rok. Depresija od prošlog me je prošla i sada sam spremna da krenem u nove radne pobede i da konačno završim sve. 
U ovom postu možete videti još neke slike sa venčanja na kojem sam bila prošlu nedelju, a ostatak ste imali prilike da vidite u ovom postu.
Ova nedelja nam se završava sa kišicom, što meni iskreno prija.
Zavukla sam se ispod ćebeta, sa šoljom toplog čaja i uživam u zvuku kiše po limu.
Kako ste vi, prija li vam ovo jesenje vreme ili ne ?

Nothing special happend to me the past week. 
My exams started and I'm really happy that almost everything will be over soon.
In this post you can see some of my photos from this post.
It's raining outside and I'm happy because I'm in my comfy room, with a cup of hot tea and I can enjoy the sound of rain.
How are you?




čorbica iz kesice Quik, preporučujem / really fast and tasty soup

punjene paprike ala Milica / lunch by me

slatki doručak / sweet breakfast

kišica za kraj nedelje / rain for the end of the week

Kisses,
M.

You Might Also Like

4 коментара