Plaid skirt.

17:20




Trenutno nemam ni vremena, ni uslova da se slikam u svojim odevnim kombinacijama, a htela bih. Imam raznih ideja, ali one će morati da pričekaju neka bolja vremena i kraj ispitnog roka. 
Do tad, odlučila sam da sa vama ovako delim svoje ideje i neke odevne kombinacije. 
Ovo je jedna, po meni, jednostavna i slatka odevna kombinacija, idealna za odlazak na fakultet. 
Šta vi mislite ? 

I decided to post some outfit combinations in this form. It's much easier for me, because I don't have that much spare time.
This is a cute combination, that I would wear for college. 
What do you think?



Kisses,
M.

You Might Also Like

16 коментара

  1. svidja mi se, koja je duzina suknje ? :)

    ReplyDelete
  2. Taman za odlazak na faks, majica mi je super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je kad hoću da izgledam kao uzorna studentkinja.. :D Drago mi je da ti se svidja..

      Delete
  3. Imamo iste cipelice, mnogo ih volim ^^
    Svidja mi se delikatna ogrlica naspram delikatne cipke na bluzi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ih baš volim.. I hvala.. :))

      Delete
  4. Lepo! Meni se cipelice bas svidjaju :)

    ReplyDelete
  5. Kakva šteta što je ne vidim na tebi, ali ovako izgleda sjajno uklopljeno! :D

    ReplyDelete