Red tartan.

11:37





Kada pročitate naslov posta i pogledate prvu fotku, nemojte odmah da pomislite : "O nee! Evo i ona je uzela da trabunja o kariranom sad."
Istina je da sam oduvek volela karirano, posebno karirane suknjice.
Materijal za ovu suknju sam kupila još pre dobre tri godine, a odnela ga kod krojača, da mi sašije suknju pre dve godine. 
Za te dve godine, nosila sam je svega tri puta. A mislim da zaslužuje da se češće pojavljuje u mojim kombinacijama.
Uz nju mi savršeno idu ove crne čizmice, taman da mi sačuvaju noge od kiše ovih dana.
Šta vi mislite? Volite li karirano i hoćete li ga nositi ove jeseni?

This is my old and neglected tartan skirt. I've got it tailored two years ago.
I think it deserves to be included more in my outfits. 
It looks really cute in combination with these black boots. 
Do you like tartan and plaid things? And are you gonna wear them this fall?




Kisses,
M.

You Might Also Like

6 коментара

  1. A lenjir gde je? :D
    Arilje rulZ! <3 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, nisam nasla pogodan lenjir. :D

      Delete
  2. Replies
    1. Ne dam! :D A mislim da bi ti bila malo velika.. :)

      Delete
  3. Volim karirano,posebno kosuljice! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ih volim, to sam zaboravila pomenuti.. :)

      Delete