The view.

14:21

U nedelju sam bila na jednom venčanju u Beogradu.
Inače mnogo volim visoke zgrade i mesta sa kojih se pruža prelep pogled. Zbog toga sam se oduševila pogledom, koji možete videti sa terase restorana. 
Vidi se lep deo Beograda, vidi se čak i moja Vojvodina. 
Ja sam uživala u pogledu, a u ovom postu ću vam, kroz nekoliko fotki, pokušati dočarati taj doživljaj.
Nemam fotki svoje kombinacija, ali u pitanju je bila, već dobro poznata, crna haljina sa mature, crni sako i narandžaste cipelice da razbiju monotoniju.
Uživajte.

On Sunday I was on a wedding. Here are the photos of wonderful view, from the terrace of the restaurant.
Enjoy.











Kisses,
M.

You Might Also Like

9 коментара

  1. bas lijepo =D jedva cekam iduci post sa outfitom, =D bitno da si se lijepo provela =D
    <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. :) Nemam nazalost slike kombinacija, ali nema veze, draze su mi ove slike nego te.. :)

      Delete
  2. Divne slicice, i ja jedva cekam citav outfit!

    ninafashionshow.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. :) Rekoh gore, da nazalost nemam slike kombinacije.. ;)

      Delete
  3. Uh, i ja volim pogled na krovove... Možda zato što živim na prvom spratu, a odrasla sam na 14. :) Sviđa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. :) Joj, ja zivim na drugom spratu, a i sad mi je stan u BGu na drugom, a tako bih volela da sam na 15om npr. :)

      Delete
  4. divan pogled i iste takve slike... volim beograd... :)

    ReplyDelete