What's in my bag?

11:17






Ovaj tag sam preuzela od Misty, ali ja se neću snimati, jer se stidim. :D
Tako da imate priliku da vidite na fotkama šta ja to nosim u svojoj torbi...
Ovu torbu imam već godinama, sestra je kupila negde i ja sam je nasledila.
Kako se karirano vraća na velika vrata ove jeseni, ova torba će biti savršen detalj za razbijanje monotonije.

Here you can see some photos of the things that I carry in my bag. 


Ono što obavezno nosim u torbi su novčanik, mali novčanik za siću. Ovaj krokodilski držač za kartice mi je obavezan jer u njemu držim kartice za prevoz. A ova cvetna torbica, meni služi kao prva pomoć. To znači da tu držim razne lekove i flastere. 


Od kozmetike ne nosim sa sobom puno stvari. Nešto obavezno je krema za ruke, nebitno koje je godišnje doba. Tu se obično nadje i neki korektor i maskara. I sredstvo za dezinfekciju ruku.


E sad, neke stvarčice koje se tu obično nadju su žvake, slušalice i fleš. I naravno, brdo upaljača i cigarete, to sam mogla da stavim i pod obavezno.


Obično u torbi nosim neki rokovnik ili notes i gomilu olovčica. I počela sam uvek sa sobom da nosim index, jer kad god mi je trebao, ja sam ga redovno zaboravljala kući. Tako da najbolje da je uvek u torbi, nego da moram da trčim kući, sa ispita, po njega.


Šta vi nosite u svojim torbama?
Samo osnovne stvari ili su vam torbe pretrpane glupostima?



Kisses,
M.

You Might Also Like

28 коментара

  1. ja nosim najosnovnije, novcanik, telefon i vlazne maramice. lepa ti je torba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bih volela kad bih mogla tako malo stvari da nosim..
      Hvala.. :)

      Delete
  2. Bas si "girly-girl"!!!;) sve je sjajno i slatko!;):*****





    http://style-squared.blogspot.ca/
    https://m.facebook.com/StyleSquaredByZM

    ReplyDelete
    Replies
    1. A bas sam susta suprotnost od toga, ali volim slatke stvari..
      Hvala.. :) ;*

      Delete
  3. Pribor za prvu pomoc pa makar je torba 5x5 cm :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas tako, nikad ne znas kad ce ti sta zatrebati.. :D

      Delete
  4. Super je torba, koja je marka??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. Marina Galanti, ne znam da li ti to nesto znaci.. :D

      Delete
  5. pa nekad se nađe dosta stvari u mojoj, ali nemam naviku pretrpavati...obavezne su mi vlažne i obične maramice i dokumenti, a kozmetika mi i nije tako neophodna, nekad je nosim, nekad zaboravim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa tako i ja, kozmetiku isto uvek ne nosim, a kad nosim to je samo ovo sto sam pokazala ovde.. Eto vidis maramice sam zaboravila! :D

      Delete
  6. Ja ne volim da pretrpavam torbu,nosim samo osnovno,ali mislim da ce se to promeniti kad podjem na faks :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad krenes na faks ima da pretrpavas torbu sa skriptama.. :D

      Delete
  7. Kod mene je uvek haos u torbi od fiskalnih racuna, prema cetiri-pet karmina, bombone, zvake, dva-tri novcanika... Uzasna sam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nisi jedina, imam i ja takvih perioda.. :D

      Delete
  8. Ja volim ove tagove gdje zabijaš nos u intimu :P Već duže vrijeme se tjeram da snimim video ili otkucam ovakav post, ali nikako da nađem vremena :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajde, ajde, pa da gledamo i sta kod tebe ima.. :D

      Delete
  9. Kako je kod tebe sve fino organizirano :)
    Ja se trudim imati sve uredno, ali mi je torba jedan veliki kaos, sramila bi se napraviti ovaj post haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije ni kod mene uvek uredno, ali se trudim.. :D

      Delete
  10. Kakva ti je to narandzasta maskara?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Golden Rose, bila je oko 250 din i ja sam bas zadovoljna sa njom.. :)

      Delete