My week. 19

21:06

netbuk mi se pokvario :( / my netbook broke
Svašta se izdešavalo tokom protekle dve nedelje. Prošle nedelje nisam pisala ovaj post, jer nisam imala vremena, a iskreno, nisam imala ni volje.
Razbolela sam se i to baš gadno. Takav je period u godini, ovo prelazno vreme, a i stres je tu umešao svoje prste. Sada mi je bolje, mada i dalje kašljem kao deda sa tuberkulozom.
Konačno sam završila sam ispitima iz prve godine i mogu sad na miru da upišem drugu. Položila sam onaj ispit o kom sam kukala u ovom postu, a položila sam i još jedan, za koji sam mislila da neću. I jako sam srećna zbog toga. 
Konačno mogu malo da se odmorim od učenja i da se opustim. 
I da konačno mogu da odem kući na par dana.
Sad posle ove lepe vesti, tu je jedna i loša. 
Crkao mi je netbuk, pa je i jedan od razloga zašto ne pišem.
Odlučila sam da ga ne popravljam, pa sam sad u potrazi za nekim novim.
U ovom postu ćete videti dosta hrane i slatkiša, jer kad je prošla frka sa ispitima, sam počela da nadoknadjujem to što nisam mogla da jedem zbog napetnosti i stresa tokom ispitnog roka.
Nadam se da vi niste bolesni i da uživate u ovim lepim i toplim jesenjim danima. 

This past two weeks were very hectic. 
I was really sick and tired, but I feel better now. 
I finally passed my exams and now I can relax a little bit. 
Here are some photos from my instagram account. 


slatke i slane poslastice i oruzje protiv prehlade / sweet and salty treats and necessity agains cold 

cvetici koje sam ja radila / nailart by me

i opet hrana, mljac / food again, yummy


cvece i automobilcici na mom zidu / wallart

jesen u mom sokaku / autumn

imala sam goste ovaj vikend / I had a visitor this weekend

Kisses,
M.

You Might Also Like

16 коментара

  1. Pizza ♥_♥
    nokte sam već lajkala, i stvarno su super. a sad lajkam i tenisice :D

    još jednom čestitke na položenim ispitima :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa.. :** A patike imam vec 3 godine, ali i dalje su udobne i bas ih volim.. :)

      Delete
  2. Uh kud bas sada da gledam post gde ima puno lepe hrane :)
    Zao mi je za pokvareni komp!! :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod mene uvek ima lepe hrane.. :) A i meni je zao za komp, ali eto prilike da se kupi nov.. :)

      Delete
  3. Po integralnom keksu znam da je Teodora bila :)))!!! moras me manikirisati u ovom tresnjin cvet fazonu kad dodjes :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako si pogodila.. :D E hocu,hocu, moze sutra. :)

      Delete
  4. i meni su nokti bas ekstra =D i zanimljiv post , fina hrana, cuvaj se bitno da je najgore proslo =D
    <3 <3

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress