New in : autumn gear.

14:16

cizme/boots : local shop 




Proteklih nedelju dana sam bila u Rumi i kupila sam sebi neke stvarcice. 
U ove cizmice sam se zaljubila na prvi pogled i kupljene su u nekoj obicnoj prodavnici obuce.
Cvetna majica je iz Teranove i imali ste priliku da je vidite u ovom postu, a kosulja je iz jednog rumskog second hand shop-a, koji volim da posetim s vremena na vreme.
Obicna siva majica i helanke su takodje iz neke obicne radnjice i platila sam ih jako jeftino.
U nedelju sam bila u Fashion Park Outlet-u u Indjiji i kupila sam jos jedne cizme u Bati, njih cu vam pokazati nadam se u nekom outfit postu.
Takodje kupila sam nov laptop Acer i jako sam zadovoljna njime. To znaci da cu sad moci cesce i lakse da objavljujem postove.

These are some sweet stuff I bought when I was in my hometown.

majica/t-shirt : trn ; kosulja/shirt : second hand

majica/t-shirt : local shopr-change me ; helanke/leggins : local shop

Kisses,
M.

You Might Also Like

6 коментара