New in : beauty.

21:50


U ovom postu želim da vam pokažem neke nove stvarčice koje sam kupila u poslednje vreme.
Ono čime sam oduševljena najviše su ove dve Baleine kupke. Mirišu božanstveno, povoljne su, imate da ih kupite u svakom DM-u i svakako su moja preporuka vama.
Druga stvar su ove dve Essence maskare, koje sam obe kupila za 300 dinara. Crna vam daje baš veliki volumen, a ljubičasta malo manji. Uzimajući u obzir cenu, vrlo sam zadovoljna ovom kupovinom.
I poslednja stvar je Essence olovka za obrve u nijansi Brown 2.
Mogu reći da je olovka sasvim solidna i meni odgovara.

This is my little beauty haul.
I bought two lovely baths, they smell divine. 
I also bought two mascaras and an eyebrow pencil from Essence.
I'm very satisfied with my new stuff.





Kisses,
M.

You Might Also Like

6 коментара

  1. Kupila sam davno ove maskare ali ih čuvam u rezervi jer imam dosta drugih u opticaju. Svaki put me strah da čitam recenzije, ali mislim da će raditi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu nista spektakularne, ali mislim da se neces razocarati.. :)

      Delete
  2. I have the same Balea Dusch creme :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Solidne su sasvim maskare, ja sam zadovoljna.. :)

      Delete