My week. 20

11:32

coffeetime / kafica


Dugo nisam imala ovakav post. Skupilo se tu par nedelja u toku kojih sam bila i u Rumi i u Beogradu.
Predavanja su mi uveliko počela i uskoro ću imati i prvi kolokvijum u drugoj godini.
Malo učim, malo odmaram, malo uživam, malo se družim i kad se sve to spoji bude mi sasvim dobro.
Trenutno sam u Rumi i idem da iskoristim to vreme najbolje što mogu. 
Pozdravljam vas! :*

Here are the photos from my past weeks. 
You can follow me on instagram @marushicmilica


jabuke,dunje,poljsko cveće i carska pita / apples, quince, flowers and my favorite pie

moj novi laptop / my new laptop


kolači i čaj u Bre-u i drugaričina rodjendanska torta / lovely cakes and tea

Kisses,
M.

You Might Also Like

10 коментара

  1. Divne fotke :) Pratimo se na GFC? x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/2013/11/fashion-magazine-feed-me-more-than-food.html

    ReplyDelete
  2. heh samo uzivaj, pratim te na instagramu pa sam vidjela slike, a kolaci su mi mmmm =D
    <3

    ReplyDelete
  3. Fotke su preslatke,pogotova ova poslednja :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Ej, tebe dugo nisam videla na blogu, hvala.. :)

      Delete