My week. 21

10:50

cold sun / zubato sunce

Ove nedelje par insta sličica za vas. 
Nema ih puno, jer nisam baš imala inspiracije da idem okolo i fotkam.
Bila sam u Rumi i već mi puno nedostaje. Da mogu išla bih što češće. Prošle godine mi nije toliko nedostajala kuća, ne znam šta mi se dešava sad. 
Sad odo da uživam u ovoj nedelji, koju planiram da provedem apsolutno neradno.

Little insta post for you. 
Not so many photos this time...
You can follow me on instagram @marushicmilica
I'm gonna go and enjoy this lazy sunday.

lovefest

zalazak sunca na autoputu / sunset on highway

sve mi boje lepo stoje / ootd

Ruma / hometown

Tajna / The Secret



trenutno omiljena - Dobra ovsena kaša sa šumskim voćem, Nes Latte Vanila i rafaelo kog ranije nisam volela /
yummy stuff

Kisses,
M.

You Might Also Like

4 коментара

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress