Coffee.

11:12


Moj dobri i verni pratilac, skoro svakog jutra, pa i tokom dana, kafa. Mislim da ne bih mogla da zamislim dan bez kafe. Volim domaću kafu (tursku), volim nes, espresso, ma volim skoro svaku vrstu kafe. U ovo doba godine, najviše mi prija turska kafa sa mlekom i malo cimeta ili topli nes. 
Pijete li vi kafu i koju najviše volite? 

I'm a coffee addict.
 I love coffee very much. I can't imagine a day without coffee.
Do you drink coffee and what is your favorite?




rings and bracelets : Rings & Tings; bracelets : Cruciani; shirt : Trn; pants: Marc O' Polo; everything else: non branded.



Kisses,
M.

You Might Also Like

8 коментара

  1. Ja ujutru moram da popijem kafu, tursku ili ujedam. Posle nije bitno, zavisi od drustva.Bas si slatka i fotogenicna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako i ja, ujutru je turska obavezna..I ako negde zurim, za nju se mora naci vremena.. :)

      Delete
  2. Slatkica ♥ Ja pijem tursku do pol salice i drugu polovicu mlijeko xD Ko neka bijela kava bude u biti al to zato da mi bude brze hladnija da ju mogu popit prije posla..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nekad stavim malo mleka, a nekad puno.. :D

      Delete
  3. verni pratilac ili cista zavisnost, u mom slucaju diskutabilno. ali sam malo mleka i bez secera, moze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam nekad pila bez secera, sad ipak stavim malo.. :)

      Delete
  4. Divno prstenje! Ja pijem nes i uzivam u jutarnjoj kafi! x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/2013/12/ill-stop-wearing-black-when-they-invent.html

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress