Dr. Pasha.

13:36

Morala sam da podelim sa vama svoje otrkiće. Možda neki već znaju, ali ovaj post je tu za one koji još nisu upoznati sa Dr. Pasha svećama.
Juče sam kupila Dr. Pasha Summer Moments sveću u DM-u i ne mogu da se odvojim od nje. 
Kupila sam je jer mi je potrebno nešto što će koliko toliko neutralisati duvanski dim u mom stanu. Oni koji me malo bolje znaju, znaju da sam pušač, takodje sam i okružena pušačima, što dovodi do toga da se u mom stanu puši stalno. 
Logičan zaključak je da mi duvanski dim ne smeta, ali u zimskom periodu, kada mi prozori i terasa nisu otvoreni po ceo dan, dosta dima se nakupi u stanu i to me mnogo nervira. 
Dobila sam preporuku za ovu sveću i odlučila sam da je isprobam.
Kao prvo, sveća miriše božanstveno i njuškam je ceo dan. 
Sveća je ručno izrađena od sojinog voska i 100 % je prirodna. I generalno Dr. Pasha proizvodi nisu testirani na životinjama. 
A sada, nešto što je najzanimljivije, otopljena masa može da se koristi kao toplo ulje za negu kože i masažu. 
Jako sam se iznenadila kada sam to videla i naravno da sam morala da isprobam. 
Ulje hidrira kožu, čini je mekom i predivan miris se zadržava jako dugo.
Toplo bih vam preporučila da isprobate neko od Dr. Pasha sveća, ja sam sigurna da ću kupiti još neku. 
A ako imate neki predlog za mene, koje još sveće mogu da koristim da neutrališem duvanski dim, slobodno mi napišite u komentarima. 







Kisses,
M.

You Might Also Like

10 коментара

  1. gledam i njuskam vec dugo dugo ovu i onu od vanile i sad posle ovog tvog posta definitivno moram da ih kupim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam prvo njuskala, njuskala i odlucila da kupim i nisam se pokajala.. Verujem da se neces ni ti... :)

      Delete
  2. Ovo se mora isprobati! :) Koja je cena ovih sveca? Hvala na preporuci! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj obavezno.. Ova je bila 369 din, ja mislim.. :)

      Delete
  3. aaaaa moram i ja kupiti, nisam znala da ima u DM-u, ja volim svijece =D
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da,da, imaju i to sve vrste sveca koje oni imaju. :)

      Delete
  4. Novi izgled bloga je sjajan, tek sad stizem to da kazem javno :-D A ovo cu svakako kupiti i ja :-D

    ninafashionshow.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, drago mi je da ti se svidja.. :)

      Delete
  5. Cula sam za njih i videla sam sam da imaju svasta nesto lepo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da,da,svasta nesto lepo imaju, moram probati jos nesto osim sveca uskoro.. :)

      Delete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress