My week. 23

11:05

1.

Nakupilo se dosta sličica na instagramu od prošlog ovakvog posta.
Trenutno imam jako puno obaveza u vezi sa faksom i ne znam odakle bih pre počela.
Bilo je dana kad nisam stigla ni da spavam normalno, da bih mogla da završim razne seminarske i popunim praktikume. 
Uspela sam da odem malo kući i nisam htela da se vraćam za Beograd. Sledeći put kuću ću posetiti naredne godine. 
Bila mi je u gostima i Sabina iz Sarajeva, pa sam uspela da budem vodič kroz Beograd na kratko. 
Uživajte u fotkama, a ja odoh da odmorim od svega. Jer nedelja je dan za odmaranje, zar ne ?

1. Filološki fakultet ; Kafić Bre na Vračaru.
2. Burito.
3. Sabina i salata.
4. Padao nam je i sneg.
5. Sredjivanje noktiju u prazničnom duhu.
6. Najukusnija kafa, čajevi i omiljeni medenjak. 

2.

3.
4.
5.

6.

Kisses,
M.

You Might Also Like

12 коментара

  1. Replies
    1. Koliko ga posecujem, razmisljam i njega da upisem sledece godine.. :D

      Delete
  2. Filoloski u <3, i Polovina kao glavni zeleni aktivista :))))

    ReplyDelete
  3. Znaci ima jos blogera na filoloskom... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne studiram ja, studira mi sestra. Ali posto ne zivi u Beogradu, kad god treba nesto da se prijavi i uradi na brzinu idem ja.. :)

      Delete
  4. Kul slicice... Gde si jela taj burito? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesto se zove Hey Gringo i nalazi se u Venizelosovoj 25.. :)

      Delete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress