My week. 24

11:03


22ka 

Poslednji post ovakvog tipa u ovoj godini. 
Konačno mi se završio semestar i mogu malo da predahnem i odmorim. 
Nova godina samo što nije došla i ja jedva čekam da idem kući za praznike. 
U sledećoj godini ćemo se isto vidjati sa ovakvim postovima. 
Do tad uživajte u nedelji i u poslednjim danima ove godine.
Nadam se da će nam svima 2014-ta godina biti mnogo bolja nego ova. 

 Želim vam lep provod za doček i sve najlepše u novoj godini!



Ruma


BMW/Mustang ( u Muzeju Automobila u Beogradu)

papirne pahulje, kad već nema pravog snega



kuvano vino, kokice, kroasani i filmovi
uspomene na airsoft

avanture na Filološkom

Small Tree

Narodno Pozorište


Need for speed - Undercover

Politički sistem


Kisses,
M.

You Might Also Like

4 коментара

  1. A sta ti studiras?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Student sam Fakulteta Bezbednosti. Ali često posećujem Filološki zbog sestre koja tamo studira, koja ne živi u Beogradu, pa da ne mora da dolazi svaki put zbog sitnica. :)

      Delete
  2. Odlicne slicice. Mnogo si opasna sa puskama. :) A sto se tice snega, poslat cu vam ja koliko god hocete. Mi ga ovde imamo i za izvoz.

    Fabulous 30s

    ReplyDelete