New in : Beauty.

14:01

Stvarčice koje sam kupila u poslednje vreme i koje koristim redovno od tad.
Među njima se nalazi :
  • Balzam za usne iz Oriflame-a, sa kojim sam oduševljena i svima bih ga preporučila.
  •  Studio Artist puder iz Oriflame-a, koji koristim kada nemam puno nepravilnosti na licu. 
  • She Bunny lak za nokte koji je presladak i stvarno kvalitetan u odnosu na nisku cenu.
  • Stay Natural Concealer od Essence-a, novo otkriće za mene. Super pokriva bilo koju nepravilnost i meni baš odgovara. 
  • I poslednje, ali ne manje bitno od ostalih stvari je sapun od kozijeg mleka. Ovaj koji sam ja uzela je sa lavandom i ja ga koristim za pranje lica, a nekad i u toku kupanja i stvarno sam zadovoljna njime. Na njemu piše da može i kosa sa njim da se pere, pa sam i to probala. Ali tu već nisam bila zadovoljna, jer mi je dosta isušio kosu, tako da ga za to više neću koristiti. Kozije sapune možete kupiti u bilo kojoj zdravoj hrani i postoji raznih vrsta, pa vi isprobajte onaj koji vam se učini najzanimljivijim.
Koristite li vi neki od ovih proizvoda i kako vam se svidjaju?

Želim ovom prilikom da čestitam Božić svima koji ga danas slave! 
Merry Christmas everyone! 








Kisses,
M.

You Might Also Like

6 коментара

  1. Oriflame ima super stvari, tako da se slažem s tobom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je. Ja sam bas zadovoljna njihovim stvarima. Jedino sto im je malo losije, po meni, su puderi. Kao sto sam i ovde napisala, dobri su ako nemas puno nepravilnosti na kozi.. :)

      Delete
  2. Joj što je dobra nijansa laka ♥

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress