New Years Eve dress.

16:55

Here I show you an online dress store full of appealing dresses including bridal gowns and evening apparels.

Coral Bridesmaid Dresses
Nova godina nam lagano kuca na vrata. Bliži se i taj famozni doček Nove godine.
Iskreno za mene je doček davno prestao da bude doživaljaj godine. 
Bilo mi je interesantno kada sam bila jako mala i par godina u srednjoj školi.
Sada se ne uzbudjujem oko svega preterano. 
Ne volim više da bacam previše para na nešto što ću obući jednom i na dočeke po klubovima i kafićima, gde će pijani ljudi da me guraju i gde će u pola noći nestati pića i hrane. 
Evo i sada da me pitate gde ću ove godine slaviti, ja još ne znam. 
Znam da ću se odlučiti za neku opuštenu kućnu varijantu, sigurno. 
E sad, iako će to biti kućna varijanta, vredi se srediti malo. 
Kupila sam ovu haljinu u Terranovi i platila sam je jako jeftino. 
Uz nju bih kombinovala moje crne, ravne, biker čizme, jer ko je još lud da ide u štiklama na kućnu žurku. 
Ovako će biti i meni lakše, a i neću lupati ljudima po parketu, pločicama i slično. 

Šta vi planirate za doček?
Gde idete i šta ćete obući?




Kisses,
M.

You Might Also Like

4 коментара

  1. Mislim da će moja kućna varijanta izgledati nešto drugačije. Filmski maraton, u krevetu. I jedva čekam. Hoće to kad čovjek dođe u moje godine :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako sam ja prosle godine i nista mi nije falilo.. :)

      Delete
  2. svidja mi se... koliko si je platila?

    ReplyDelete