The book.

11:01


Danas nastavljamo u sličnom maniru kao i juče. 
Verujem da ste skoro svi čuli za ovog pisca i jednu od njegovih najpopularnijih knjiga "Lovac na zmajeve".
Ja vam danas ne predstavljam tu knjigu, mada slobodno pročitajte i nju. 
U pitanju je njegova knjiga "Hiljadu čudesnih sunaca". 
 Ne želim da vam pišem i pričam o čemu se radi u knjizi, da vam ne bih pokvarila doživljaj, ali ako želite da znate nešto više, pre nego što je uzmete, pročitajte ovde.
Imate moju toplu preporuku za ovu knjigu i javite utiske nakon čitanja.
Ako ste je već čitali, kako vam se svidja?



Kisses,
M.

You Might Also Like

16 коментара

  1. Meni je bila mnogo potresna, citala sam i Lovca i ove knjige su mi strasne, mada su u isto vreme bas citljive i teraju te da citas, sokiras se, navijas za junaka i strepis zajedno sa njim. Odlucila da vise takve knjige ne citam, ali svakako ih treba procitati, mislim da uz njih mozes da naucis dosta o drugoj kulturi i da shvatis koliko si srecan u svom malom, obicnom zivotu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas zbog tih stvari, ja volim da citam ovakve knjige.. :)

      Delete
  2. čitala sam Lovca i nije mi bio loš, a ovu planiram pročitati čim stignem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Procitaj, verujem da se neces razocarati.. :)

      Delete
  3. super ti je ovaj prsluk što si napravila i nakit

    ReplyDelete
  4. Uh, ja sam je bukvalno pročitala u jednom dahu! I Lovac je sjajan, ali Hiljadu sunaca je, po meni, mnogo potresnija, ali je i stilski mnogo bolje napisana. Sad po bibliotekama 'jurim' ovu treću, Kad planine odjeknuše, nadam se da ću uspeti da je nađem uskoro. :)
    P.S. Prsluk je divan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da ces uspeti da je nadjes, ja imam i nju.. :)
      Hvala.. :)

      Delete
  5. Knjiga je fantastična. Čita se u jednom dahu.

    ReplyDelete
  6. vidjala sam je, a nemam pojma o cemu se radi. inace, obozavam epsku fantaziju i sve sto ima veze sa zmajevima, ali koliko sam shatila ovo nema veze sa zmajevima, pa sam je zaboravila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa nemaju veze sa zmajevima uopste, ali u svakom slucaju vredi procitati.. :) Ako naletis na bilo koju nekad, uzmi slobodno.. :)

      Delete
  7. Hmm, ja sam zaintrigirana, moracu da je procitam!

    ninafashionshow.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Tu sam knjigu pročitala u jednoj večeri i to počela čitat navečer oko 9, završila oko 3 ujutro (to dok nisam radila) i još si mislim - nezaposlena sam, mogu bit budna do 3 ujutro i u 9 me zovu da se javim na intervju za posao koji sam odmah i dobila :D Knjiga mi je odlična btw :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaci ova knjiga ti je donela srecu.. :D

      Delete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress