What to watch.

18:10


Želim da vam preporučim jedan film i dve serije u ovom postu.

Film sam prvi put gledala davno, ali sam ga pogledala opet pre par dana, a serije su nove i počela sam skoro da ih gledam. 

In this post I'm gonna recommend you one movie and two TV series.
Below you have the titles and imdb links, so you can see what is it about.


  1.  Saints and Soldiers


Radnja ovog filma je smeštena u vreme Drugog svetskog rata i prati borbu za život četiri američka vojnika i jednog engleskog pilota, u Evropi, blizu neprijateljskih linija. 
Po meni film je mnogo zanimljiv, a i ja volim filmove sa ratnom tematikom.
Postoji i drugi deo filma, koji je izašao prošle godine, ako se ne varam. Pogledala sam i drugi deo, ali me nije toliko oduševio kao ovaj, prvenstveno jer nema nekih dodirnih tačaka sa prethodnim.
Možete da pogledate i drugi deo, možda se vama svidi više nego meni.



Graceland je serija koja je skoro počela da se prikazuje na FOX-u. Priča prati nekoliko mladih, tajnih agenata koji žive zajedno u vili na obali mora, negde u Kaliforniji, i bore se protiv kriminala. Zvuči zanimljivo? Pa i jeste. Inače, serija je radjena delimično po istinitim dogadjajima, jer ta vila u kojoj su živeli tajni agenti, stvarno negde postoji ili je postojala i zaplenjena je nekom vodji narko kartela.



I poslednja preporuka za danas je serija Uspavana dolina. Ona je takodje počela od skoro da se prikazuje na FOX-u, ali ja pošto ne mogu da dočekam novu epizodu, seriju gledam na netu. 
Možda vam je i poznata legenda o Uspavanoj dolini, a ako nije, savetujem vam da pogledate bar jednu epizodu i otkrijete o čemu se radi. A ako pogledate jednu epizodu, verujem da nećete tu stati, jer je serija jako zanimljiva.

Toliko od mene za sada, u planu imam da vam u nekom od narednih postova predstavim i neke domaće serije koje sam rado gledala i gledam i dalje.


Kisses,
M.

You Might Also Like

7 коментара

  1. preporuke uvek dobrodosle ,)

    ReplyDelete
  2. Jaooo, Uspavana dolina je prava navlakuša. :) Obozavam tu legendu i naravno morala sam da pogledam ali sam bila čvrsto rešena da se neću navući i eto... Karakter nula. :D

    ReplyDelete
  3. U cugu odgledah prve dve SH. Daj jos!! :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Ja ti preporucujem da pogledas, meni se bas svidja serija.. Svidece se i tebi, ako volis na taj fazon serije i filmove.. :)

      Delete
  5. Filmove nisam gledala ali SH obozavam.English men will be the death of me :D

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress