Insta. 1

13:13

Već je skoro kraj januara, što znači da je taman vreme za novi instagram post.
Novu godinu sam dočekala u kućnoj varijanti, odnosno na kućnoj žurci, sa super društvom i moram vam priznati da sam se super provela.
Posle dočeka sam otišla kući, gde sam odmarala i provela ostatak praznika sa najmilijima.
Takodje sam vreme provodila sa najboljim drugaricama, sa kojim nemam prilike često da se vidim, jer studiramo u različitim gradovima. 
Podsetile smo se gimnazije i mogu vam reći da mi mnogo nedostaje taj period.
Kada je došlo vreme da se vratim za Beograd, bilo mi je baš teško. 
Ali šta se mora, mora se, tako da se sad družim sa knjigama, jer je ispitni rok uveliko počeo.  













Kisses,
M.

You Might Also Like

4 коментара

  1. :) Ko bi rekao ad je jos malo pa kraj januara.

    Koliko se radujem toliko sam i u panici :D
    Vreme letiiiiii, leti, letiiiii ... (knjiga!?)

    Hajde kada ti prodju ispiti, svrati.
    Kucka te pozdravlja :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, vreme leti nenormalno brzo! E ako mislis na ove knjige iz posta, to sad trenutno citam i dobre su. Besnilo je malo tesko, a Boziji spijun je kul knjiga.
      Aaa moram doci, trebala sam se javiti ranije jos, ali nikako da se iskombinujem.
      Pozdravi i ti kucku.. :**

      Delete