Pancakes.

12:59


*Ako ste slučajno na dijeti nemojte dalje čitati ovaj post.*

Iako je nedelja nekako rezervisana za insta postove, danas ću napraviti izuzetak, jer nedelja je savršen dan da se počastite sa nekom poslasticom.
Par puta sam pravila američke palačinke i ova verzija mi se najviše svidja i ovog puta su mi najbolje ispale.
U nastavku ću vam napisati recept koji sam koristila. 

*RECEPT*
300 gr brašna
2 jajeta
3 dl mleka
4 kašike otopljenog margarina
4 kašike šećera u prahu
2 kašike praška za pecivo
1 kašičica soli
2 kašike vanilin šećera

Sve to sjedinite i pecite na malo nauljenom tiganju. 
Gotove palačinke sam jela sa pudingom, topljenom čokoladom i višnjama. 
Ako se ne plašite dijabetesa slobodno probajte ovu kombinaciju. 
Moji ukućani su se oduševili. 




Kisses,
M.

You Might Also Like

10 коментара

  1. Ijaoooo :)))
    Jos sutra ujutru cu da isprobam pa javljam kako je proslo :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pravi obavezno! I javljaj utiske.. :)

      Delete
  2. Sremice su oduvek mesile najbolja testa(kad jedna banaćanka to prizna, ondak je stvarno tako), tako da i ovo mora biti super. :) Moramo jednom zajedno praviti :* <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste to za Sremice tacno, moja nana najbolja testa mesi.. Valjda cu jednog dana i ja kao i ona.. :) A moramo praviti nesto zajedno.. :D

      Delete
  3. Jao, bezi, znas li koliko sam sad gladna..:)))))))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, ako probas ovo, neces biti gladna ceo dan.. :D

      Delete
  4. a draga moja sta mi radis, =D ja sam samo jednom pravila americke palacinke, i bile su predobre =D fino izgleda, jos sa visnjama pudingom i cokoladom =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvi put kad sam ih pravila nisu mi se bas svidela, ali kako sam se ispraksala sad su mi odlicne.. :)

      Delete