Presents. 2

13:52

poklon od N.
Nastavljamo u istom duhu... 
Sada ćete videti ostatak poklona koje sam dobila za praznike, a i neke stvarčice sa kojima sam se sama počastila. 
Dobila sam poklone od sestre, mog N. i stigao mi je paket sa sajta everbuying.com
Većinu stvari ćete imati prilike da vidite u nekim narednim outfit postovima, gde će se pokazati u punom sjaju.

Jeste dobili vi nešto lepo za praznike?

Here are some sweet stuff that I got for holidays.
 Some are present from my boyfriend and sister and some stuff I bought to myself. 

Also I got this cute sweater from everbuying.com site. 


počastila sam sebe pantalonama

preslatkim pončom
i duksom
poklon od N.
poklon od sestre 
poklon sa everbuying.com sajta
Kisses,
M.

You Might Also Like

8 коментара

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress