Presents.

15:52





Zdravooo!
Prvi post u ovoj godini i preslatki poklončići od divne Frajlice.
Nova godina mi je počela "sjajno" i to zuboboljom. Juče ujutru sam bila kod zubara i izvadila zub. Jako neprijatno i bolno iskustvo, koje nadam se da nećete imati prilike da iskusite. 
Ali zato dok sam se u krevetu previjala od bolova posle vadjenja, na vrata mi je pozvonio poštar i ublažio mi bol.
Dobila sam paketić koji mi je automatski popravio raspoloženje. U paketiću su bile srećice iz Srećnog dugmenceta, preslatke ogrlice made by Frajlica, mirišljavi čajevi koje jedva čekam da probam, čim mi se rana smiri...
A ovako je izgledao moj poklon Frajlici. 

Volite li vi da poklanjate ili više da dobijate poklone?







Kisses,
M.

You Might Also Like

8 коментара

  1. Ovo sa cajevima je super! Srecni ti praznici i sve najbolje!

    Ja ooobozavam poklone-i da kupujem (ili pravim) i da dobijam!

    Kod mene je u toku veliki giveaway, navrati!

    Big international giveaway on my blog-win a 200$ worth dress :

    http://ninafashionshow.blogspot.com/2014/01/were-starting-with-presents.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala i srecni i tebi praznici.. :)

      Delete
    2. Ja tebi popravim raspolozenje posle zubara, ti meni postom po povratku iz onog pakla. :) <3 <3 <3

      Delete
    3. Jeeej! Drago mi je.. <3 :*

      Delete
  2. Brz oporavak ;)
    Više volim da poklanjam, mada ne bunim se ni kad meni nešto poklone :)
    uzgred Srećno dugmence ima odličnu ponudu washi trakica...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. :) A u dugmencetu ima svega lepoga.. :)

      Delete
  3. Jaoo kak su medene stvarčice, dugmence rula :) ♥

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress