What's in my bag? 2

20:12

































Tufna me je tagovala pre par dana u jednom blogerskom izazovu.
Treba da pokažem šta mi se nalazi u torbi. 
Već sam imala takav post ovde, pa sad možemo da vidimo šta mi se od tad promenilo u torbi.
Mislim da sam čak i smanjila količinu stvari koje nosim sa sobom. 
Pa da počnemo...

Sa sobom skoro uvek nosim neki rokovnik, index i peretonicu.

Nešto bez čega ne izlazim iz kuće su telefon, novčanik, držač za kartice i naravno ključevi.


Obično nosim i neseser, u kome ima više lekova, hanzaplasta i stvari koje mi pomažu da preguram dan, nego šminke. Takodje obavezno sa sobom nosim neko labelo, lak za nokte i sredstvo za dezinfekciju ruku.

I nešto što se uvek nalazi u mojoj torbi su slušalice, upaljači ili šibice i cigare. 
I da, svesna sam da je ovo kutijica za uloške, ali ja volim da ih koristim kao tabakere.

Kisses,
M.

You Might Also Like

8 коментара

  1. Rokovnik je bas presladak! Volim ovakve postove!

    ReplyDelete
  2. Torba je odlična, baš mi se dopada. :)
    Ja tu kutijicu za uloške koristim kao kutijicu za lekove i hanzaplaste. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. :) Moja sestra je isto koristi kao kutijicu za lekove.. :D

      Delete
  3. Rokovnik je divan! :)
    Hvala puno na komentaru, drago mi je da ti se dopada moj blog.

    P. S. Inače, imamo istu temu. ;)

    http://curlycurves.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. :) E pa slična je tema, mislim da je ista osoba pravila.. :)

      Delete
  4. kul je torba. :)

    ReplyDelete