Awards.

11:30



Pre odredjenog vremena sam dobila dve nominacije i konačno sam uspela da uhvatim malo vremena, a i malo inspiracije da odgovorim na pitanja. 
Dobila sam pitanja od dva blog i to od Bitchy Dust i Nemam Ime. 
Odmah da vam kažem da ja neću smišljati svoja pitanja i neću nikoga nominovati jer je dosta ljudi većn nominovano, ali zato ko god želi može slobodno da odgovara na ova pitanja koja sam ja dobila.
Pa da počnemo.

Nemam ime :

1. Otkud ti u blogerskom svetu?
  • Tokom cele srednje škole bavila sam se svim i svačim, humanitarnim radom, bila član raznih organizacija, išla na razne seminare i imala gomilu hobija. Onda kada je došlo drugo polugodište četvrte godine i spremanje za fakultet zatvorila sam se u sebe, okrenula knjizi i odustala od svega. Shvatila sam da mi je potreban neki izduvni ventil i odmor od učenja, pa sam mislila da je dobra ideja da napravim blog. Mislim da nisam pogrešila u tome. 
2. Objasni naziv svog bloga.
  • Nosce te ipsum je latinski izraz i znači Spoznaj samog sebe. Svrha ovog bloga i jeste da preko njega bolje upoznam sebe.
3. Šta si prvo pomislila kada si videla obaveštenje o nominaciji?
  • Iznenadila sam se i obradovala.
4. Kada si poslednji put uradila nešto po prvi put?
  • Juče sam bila prvi put u studentskom domu.
5. Podeli sa nama svoj omiljeni citat.
  • Ima dosta citata koje volim, ali najsimpatičniji mi je "Lajte kere varošanke, kera sam i sam, odlično vas znam".
6. Čaj ili kafa? Vino ili pivo?
  • Moram da priznam da nisam bila ljubitelj čaja i imala sam averziju prema njemu. Onda sam letos probala indijski crni čaj i oduševila sam se, od tad ga redovno pijem i volim da probavam nove vrste. Tako da volim da pijem i čaj i kafu i sve zavisi od situacije. Isto moram da priznam da ne volim pivo, osim tamnog, a što se vina tiče volim samo da pijem bermet ili sangriju.
7. Najbolji bend svih vremena?
  • Jako je nezahvalno odgovarati na ovakva pitanja, isto kao i na pitanje koja mi je omiljena pesma ili knjiga. Tako da ću reći jedan moj omiljeni bend , a to je Tool.
8. Koja pesma ti uvek popravi raspoloženje?
  • Možda će zvučati čudno, ali je to bilo koja pesma od Balaševića. Volim da ga slušam i jako lepe uspomene me vezuju za njega. Ako je pesma tužna rastužim se, možda čak i zaplačem, ali mi se posle toga popravi raspoloženje.
9. Džordž Kluni ili Bred Pit?
  • Kluni, definitivno.
10. Zbog čega su vampiri odjednom postali popularni?
  • Možda zato što su ih napravili da budu privlačni mladjim naraštajima.
11. Gde Dunav ljubi nebo?
  • Tamo negde kod Zemuna.. :)
Bitchy Dust :

1. Najfuj narodni lek za koji si čula?
  • Moram i ja reći da mi je najfuj kada treba da se popiškiš ti ili neko drugi na tvoju ranu.
2. Čime su vas hranili kada ste bili mali, a da ste to mrzili jesti?
  • Španat.
3. Šta vas odbija kod ljudi?
  • Kada je neko pretenciozan bez razloga.
4. Šta vas privlači kod ljudi?
  • Harizma.
5. Bojite li se koje životinje?
  • Ne bojim se, mada mi ne bi bilo svejedno da se nadjem pored krokodila u divljini.
6. Mislite li da vam odgovara vaše ime i koje bi ime meni odgovaralo?
  • Kada sam bila mala nisam preterano volela svoje ime, ali sad ga volim. A za tebe Ivana, mislim da bi idealno bilo Barbara. 
7. Da ste mitsko biće šta biste bili?
  • Feniks.
8. Dovršite rečenicu, za mene je pakao da me neko zaveže za sto i puštaju ...
  • Sinove Manjače.
9. Čemu ljudi posvećuju previše pažnje, a nebitno je...
  • Tome da se dopadnu nekim nebitnim ljudima...
10. Šta vas u sekundi izbaci iz takta i pretvori u besnu zver?
  • Glupi ljudi. Ljudi koji se prave pametni i pričaju o nekoj temi o kojoj ja mnogo znam, a oni greše ali neće da odustanu i prihvate tudje mišljenje.
11. Šta je prvo na vašoj bucket listi ?
  • Da skačem padobranom.
Toliko od mene, hvala vam na pitanjima i nadam se da će vam se svideti moji odgovori.

Kisses,
M.


You Might Also Like

12 коментара

  1. Barabara i Sinovi Manjače pobedili! Hhahaha super su odgovori! :D

    ReplyDelete
  2. Bome ne bi ni meni bilo svejedno da se nađem pored krokodila, sve ostalo je ok :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. On moze da te pojede u dva zalogaja.. :D

      Delete
  3. Hahahhahahh, Sinovi Manjače! :) Gde se njih seti?! :D
    Hvala što si odgovorila, nadam se da ti nije oduzelo previše vremena. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu vrstu muzike najvise mrzim,hahha. I nema na cemu, nije mi oduzelo previse vremena, samo nisam imala inspiracije ranije da odg.. :)

      Delete
  4. Nisi bila ni fan supe, a kad bolje razmislim, ako na tanjiru ne vidis meso i krompir, uvek si bila tuzna kao klinka :))))
    Bici da bude Barbara, Milice sine masta ti je bas proradila hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, ali sad volim supu.. :D I sad kad nema krompira i mesa ja sam tuzna. :D

      Delete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress