Insta. 2

16:07

Crveni krst

Opet sam ugrabila priliku da odem kući, tako da u ovom postu možete videti par slika iz Rume i Beograda. 
Kad sam bila u Rumi sa drugaricom sam bila u gimnaziji, gde smo videle razrednu i stare profesore.
Tamo sam dočekala i prvi sneg ove godine, koji me je prvo oduševio, pa onda razočarao. 
Od kad sam se vratila u Beograd ne izlazim iz stana skoro uopšte, samo do prodavnice ako je potrebno, jer je vreme užasno, a vetar nepodnošljiv. 


Ruma

recept možete pročitati ovde

za sve koji su čitali "Da vinčijev kod," preporučujem i ovu knjigu


"Izgleda da vas je neko naopako naučio kako se živi i misli, čim hodate po blatu, a sanjate u oblacima"


Kisses,
M.

You Might Also Like

6 коментара

  1. sviđa mi se natpis na ogledalu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedan od omiljenih mi citata.. :)

      Delete
  2. Sto se tice vetra, skroz te razumem i za razluku od tebe ja ni do prodavnice ne izlazim lakse mi je da sama zamesim hleb nego da odem i kupim ga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi ne bih ni ja isla do prodavnice, ali jos nisam pocela da gajim duvan u stanu.. :D

      Delete
  3. Super su fotke. Palacinke izgledaju preukusno!

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress