Insta. 3

10:44

premeden pas i maca koja sluša Tool
Jedno, čini mi se, 7 dana mi nije radio instagram, tačnije nisam mogla da postavljam slike. Nije pomoglo ni reinstaliranje aplikacije, samo je jednog dana proradilo sve, samo od sebe. 
To je rezultiralo manjkom slika na mom profilu.
Moram vam reći da mi je nedostajao.
Ali ipak sad imam neke slike koje ću da podelim sa vama. 
Protekle nedelje su bile, malo je reći, čudne. 
Dani su bili ili preterano haotični ili dosadni. Ili sam imala previše obaveza koje sam jedva uspevala da ispunim ili nisam imala ništa da radim. 
Ove godine, kad kažem godine mislim na fakultetsku, idem češće kući nego prošle. To je zato što mi porodica, a i drugarice baš nedostaju. A i najlakše mi je da pobegnem u Rumu, kad mi se smuči Beograd. 
Kući napunim baterije i mogu mirne glave da se vratim ovde. 
Trenutno vam kucam iz svoje studentske jazbine, jer je drugi ispitni rok uveliko počeo. 
Danas ću da odmaram, jer šta je nedelja nego dan za odmaranje. 
Od sutra se vraćam druženju sa knjigama, punim čudnih reči i izraza.
Uživajte i vi u ovoj nedelji koliko god da možete.

lift mi je postao omiljeno mesto gde se slikam

slatka i slana zadovoljstva


voz za Rumu

Vračar <3

samuraj i omiljena sveća


Kisses,
M.

You Might Also Like

4 коментара

  1. Oni topli sendvici su bas mljac, pravo zadovoljstvo ;)

    ReplyDelete
  2. slikanje u liftu je bas fora =D <3 kiflice sa hrenovkom nom nom, morat cu i ja jednom praviti =D

    ReplyDelete
  3. Super, a nemooj slike hrane, gladna sam, a moram da smrsaam :) http://ivonalovefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress