My mate.

09:52

Već ste imali priliku na blogu da vidite Kikija.
Ali mislim da zaslužuje da ima i svoj poseban post. 
Kiki je moj papagaj, tigrica. 
Nedostaje mi dok sam u Beogradu i obradujem se svaki put kad ga ponovo vidim i čujem.
Navikla sam da zaspim uz njegov cvrkut i isto tako da se budim uz njega. 
On je moj mali drugar koji peva sa mnom i odgovori na sve što mu se kaže, nekim svojim ptičijim jezikom.
Najsrećniji je kad je puna soba i kad ljudi pričaju oko njega, ali isto tako ne voli nepoznate ljude i ima običaj da okrene ledja kada mu se neko ne svidi. 







 Kisses,
M.

You Might Also Like

7 коментара

  1. Replies
    1. Evo zahvaljujem se u Kikijevo ime.. :)

      Delete
  2. Kiki pozer, voli da se slika :))), i kako se sagne, pa viri, cuvena poza, da nesto ne propusti :)))bilo bi gluvo bez njega u kuci :)

    ReplyDelete
  3. predivan je, fantastična boja, a vidim da mu ni kamera nije mrska <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa. :) A jeste, Kiki je naucio da se slika i pozira.. :D

      Delete
  4. Ne mogu opisati koliko mi je tesko kada vidim post o necijoj papigici tigrici. Odmah se sjetim svog Pepija kojega vise nema....

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress