New in : Beauty.

12:52


U današnjem postu imate priliku da vidite neke kozmetičke stvarčice koje sam kupila u poslednje vreme.
Ovo je pre svega jedan mirišljavi post i žao mi je što ne možete da osetite taj miris i preko kompjutera.
  • Komplet iz Oriflame-a miriše na malinu i nanu i mogu vam reći da je to jako lepa kombinacija. U pitanju su sapun i krema za ruke. Krema je doduše malo retka za moj ukus, ali  mnogo dobro miriše da je ne bih koristila.
  • SheBunny i TwentyOne lakovi su jedni od mojih favorita, kad je reč o jeftinijim lakovima. A trenutno omiljeni lakovi su mi Flormar, jer su postojani i kvalitetni, a u Rumi sam našla parfimeriju u kojoj su duplo jeftiniji nego inače.
  • O Fruttini losionima za telo sam vam već pisala i znate da ih obožavam. Ranije nisam koristila ovaj i mogu vam reći da se nisam pokajala što sam ga kupila, ima specifičan i božanstven miris.
  • Još jedna stvar iz Oriflame-a je ovaj face wash koji ja, izmedju ostalog, koristim i za skidanje šminke i jako je prijatan i odgovara mojoj koži. 
  • I poslednja stvar je B.U. parfem. Kad sam bila mladja redovno sam ih koristila i pomislila sam zašto se ne bih podsetila mladjih dana. Stvarno je lep i podseća me na neka davna i bezbrižna vremena.






Kisses,
M.

You Might Also Like

9 коментара

  1. koliko kosta taj losion za telo i gde si ga uzela?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je bio nesto manje od 400 din i uzela sam ga u jednoj parfimeriji u Rumi.. :)

      Delete
  2. I totally loving this post :)

    maybe we can follow each other on GFC if you want?
    Let me know and I fallow you back immediately :)

    www.DDOUBLES.tk

    Kisses ;*

    ReplyDelete
  3. Lakovi su super, i ja sam se navukla na ove sljokicaste! B.U. neprevazidjen! ;-)

    ninafashionshow.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I totally loving this post :)

    I follow you back allready :)

    www.DDOUBLES.tk

    Kisses ;*

    ReplyDelete
  5. Fruttini je najdivniji losion za telo koji postoji <3 Omiljeni mi je bio od maline

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesteee, meni je omiljeni od visnje.. :)

      Delete